نمایش اطلاعات سیستم

این برنامه یک برنامه مفید هست که اطلاعات کاملی از سیستم شما برای شما به نمایش می گذارد که به درد خیلی از دوستان که می خوان اطلاعاتی از سیستمشون داشته باشند می خوره .

 

این برنامه را با حجم 310KB می توانید از اینجا و فایل راهنمای اونو با حجم 50KBاز اینجا دانلود کنید

 

منبع :peman4u

ارسال کننده تلفن(Tel Sender V4.0

این برنامه ، برنامه بسیار قدرتمند Tel Sender_Version 4.0 می باشد

همانطور که می دانید این وبلاگ اولین تولید کننده Tel Sender در ایران بود و نمونه های مشابه همه از روی این برنامه کپی برداری شد و متاسفانه همه آنها دارای نقاط ضعف خیلی بدی هستند . 

ورژن جدید (۴) این برنامه 6 تغییر مهم کرده و سبب شده باز هم بهترین ارسال کننده شماره تلفن قربانی در امسال یعنی سال ۱۳۸۷ شود .

الف – سیستم از یک مکانیزم امنیتی خوب بهره مند شده است .

ب – بر خلاف ورژن های قبلی شما در این ورژن در قسمت Count می توانید تعیین کنید که برنامه چند بار با شما تماس بگیرد و سپس اتوماتیک از سیستم قربانی پاک شود که خیلی برای من و شما مهم بود .

ج – این برنامه تنها برنامه ای هست که  بر خلاف تمام برنامه های مشابه خود که در سایتهای مختلف ارائه می شود به صورت کاملا مخفی با شما تماس میگیرد .

د – قطع صدای مودم یکی دیگه از کارای این برنامه می باشد .

هـ - فایل تولیدی این برنامه EXE نمی باشد .

این برنامه را با حجم 634KBمی توانید از اینجا و فایل راهنمای اونو با حجم 82KB از اینجا دانلود کنید

منبع:peyman4u

کیلاگر داخلی(Internal Keylogger

این برنامه  Internal Keylogger  V3.0   نام دارد .

این برنامه یک کیلاگر قدرتمند داخلی هست که یک سال پیش توسط اینجانب طراحی شد و تا الان توسط این برنامه سیستم های زیادی به خصوص کافی نت ها و مراکز اداری بی آنکه بفهمند هک شده اند . البته این برنامه به سفارش یکی از دوستان در اون موقع طراحی شد که با اون می خواستن دانشگاه و کا فی نت رو هک کنن . ما به خاطر پایین نیومدن ضریب امنیتی دانشگاهها و کافی نت ها و مراکزاداری تا چندی پیش از ارائه اون به عموم خودداری کردیم ولی حالا وقت اون رسیده که شما هم از این برنامه لذت ببرید .

این کیلاگر بی نظیر تمام اطلاعات یک سیستم رو برای شما در یک مکان مشخص که توسط شما معرفی میشه جمع و در اختیار شما قرار میده . کافی است که اونو تو سیستم قربانی اجرا نماید حالا برید و هر وقت که خواستید برگردید و تمام اطلاعات قربانی رو به صورت مرتب و آماده بررسی نمایید .

 عکی برنامه

این برنامه رو می تونید از اینجا با حجم 235KB و راهنمای اونو از اینجا با حجم 68KB دانلود فرمایید