DVDFab Platinum v3.1.5 استودیویی کامل برای انجام امور مربوط یه D

امروزه تکنولوژی DVD در میان کاربران دارای محبوبیت خاصی می باشد و این فناوری را می توان در بسیاری از منازل یافت. دستگاه های پخش کننده Dvd را امروزه بر روی کامپیوترهای خانگی هم می توان مشاده نمود. از آن جا که این فناوری دارای محبوبیت خاصی در میان کاربران می باشد شرکت های نرم افزاری نیز اقدام به تولید برنامه هایی مختلف برای رفع نیازهای مربوط به این موضوع نمودند. به کمک این نرم افزارهای می توان اقداماتی نظیر ساخت DVD و یا تبدیل فایل های تصویری به تصاویر dvd را انجام داد. همچنین می توان با تعدادی از این برنامه ها اقدام به کپی و تکثیر Dvd نمود. تمامی این امکانات در برنامه های مختلفی گنجانده شده است و اگر کاربری قصد داشته باشد تا از تمامی این ویژگی ها استفاده نماید مجبور به نصب تمامی این ابزارها می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر خواهید بود تا از تمامی ویژگی های مربوط به این فناوری بهره مند باشید.

 

DVDFab Platinum نام نرم افزاری کامل می باشد که همانند یک استودیو با امکانات و ویژگی های متعدد توانایی ها و اختیارات زیادی را برای کاربران قرار می دهد تا به کمک این توانایی ها اقدام به رفع نیازهای خود در این زمینه نمایند. در این نرم افزار می توان اقداماتی نظیر تبدیل فایل های تصویری به تصاویر DVD ، توانایی کپی فایل های DVD و تکثیر آن ها  و بسیاری دیگر از امکانات را به صورت یکپارچه در اختیار داشت. این نرم افزار محصولی از شرکت DVD Fab کی باشد که در زمینه ساخت ابزارهای کاربردی در موضوع فناوری Dvd ها فعالیت می کند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی کپی فایل های DVD و تکثیر آن ها

- قابلیت تبدیل فایل های تصویری به DVD

- ساخت منو برای Dvd ها

- توانایی سازگار سازی تصاویر DVD برای دستگاه های iPod, PSP, PVP ,  PDA  و گوشی های موبایل

- توانایی کار بر روی تصاویر DVD و انجام اقدامات ویرایشی نظیر برش و اتصال تصاویر

- دارای سرعت بالا در انجان عملیات های مختلف در برنامه

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 3.1.5 را با حجم 6.05 مگابایت ( لینک غیر مستقیم ) ( نسخه کامل در قسمت نظرات )
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد